miniminia Kardeşler için yaş farkı az olsa daha iyi en iyi iki arkadaş oluyorlar,ama anne için bence çok zor olmalı,yakın çevremde üst üste doğum yapanlar var ,bedenen ruhen kendilerini halen toparlayabilmiş degiller,üstüne birde yanlışlıkla gelen 3üncü cocuk 😂Ben 10 sene ara verdim biraz fazla vermiş olabilirim ama dinlendim,gezdim bedenen ruhen toparlandim ,bebek özledimmm ve ikinciye karar verdim ,kararimda hiç pişman değilim gayet memnunum ,biri 11 biri 8 buçuk aylik iki evladim var ☺️🌺