[silindi] kanguru dan çıkart dediler bana kemer verdiler bebek için onunla kendi kemerime bağladım şu an çok küçük o yüzden rahat ol genelde hele de emen bir bebekse hiç anlamıyorlar ben neredeyse her 2 ayda bir Seyahat ettim uçakla, sadece 8 aylıkken zorlanmistim ama o da çok değil yani uyku saatine denk gelmedi kucakta dar koltukta sıkıldı falan biraz ağladı, mecbur değilsen büyük valiz alma sadece küçük 8 kg lik el bagaji al ben o konuda aşırı zorlanmistim valizim büyüktü her geçişte pasaport kontrolde valiz bırakırken falan hep bebeği çıkar tak eşyaları al derken çok zor oldu şimdi kızım 15 aylık mesela şimdi istediğim kadar valizle gidebilirim yere bile bırakabilirim çocuğu hemen eşyalarımı çıkarır xrqydan geçince 5 dk giyerim bebek küçükken biyere bırakamıyorsun Hersey hepbirlikte zor oluyor