[silindi] oğlum yaklaşık 2 aylıkken istanbul-antep arası yolculuk yaptık, 1 saat 45 dk kadar sürüyor. Eşim yanımdaydı ama pek bi esprisi olmadı. Tek de gitsem yapardım diyorum şimdi. Sadece havaalanına girişte hem puset hem bavul zor olabilir ama içeriye kadar size biri eşlik ederse bavulu teslim ettikten sonrası kolay. Tavsiyem bebeği hiç pusete oturtmamak ve daha havaalanına girmeden kanguruya koymak. Çünkü her güvenlik kontrolünde bebeği kucağınıza alıp puseti de xrayden geçiriyorsunuz 🤦🏻♀️ uyuyan çocuk uyanıyor filan. Puseti xraye koyma konusunda güvenlikler yardımcı oluyor. Bebekli yolcuya koltuk numarası otomatik veriliyor ve her seferinde cam kenarı oluyor. Bana koridor daha mantıklı gelmişti ama talep ettiğimde bebeklilerin hep cam kenarında olması kuralı olduğu, koridor istiyorsam özel onay vermem gerektiğini söylediler. Ben de hem daha önceden bebekli arkadaşlarımın söylemesine hem de firmanın bu kuralına istinaden bir bildikleri vardır diyip cam kenarına oturdum. Ama keşşşşke koridor olsaymış. Bebek kemere bağlı, uyursa veya emerken yan yatıyor, sığmıyorsunuz. Altını değiştirmek veya oyalamak için kalkmanız gerekirse yandaki iki yolcuyu aşmanız gerekiyor. Kısacası cam kenarı zordu. Eşimle biletleri ayrı ayrı aldığımızdan yan yana vermedi. Apayrı noktalardaydı koltuklarımız. Benim yanımda oturan yolcular kabul etti ve koltuk değiştirdik.