delirmeceler Niloyamniloyam7212 arabanın markasını hatırlamıyorum ama şuan reklamları dönüyor arabalar onu görünce şeklini almaya galan çalışıyor inanılmaz beğendim sizde bir bakın isterseniz hem şık hem geniş
Ballilokmam11 Niloyamniloyam7212 o tarz arabalar alırsanız hafif ticari olarak geçiyor ve her yıl muayenesi var astarı yüzünden pahalıya gelir kayinbabamda caddy var evet güzel ama bakımı pahalı sedan arabalar daha iyi bence yük eşya çok getir götür yapmiyorsanuz.
Rwerdst Ogulluana hepsi ticari değil onların şahsi olanlar da var. Şahsi olanların vergisi daha düşük oluyor. Ve ticarilerde ki yılda 2 muayne şartı olmuyor.. Normal sedan arabayla aynı şartlar altında biniyor yani. Savrulma riski vs çok yok yani düşük model normal bir araç kadar diyim. Ballilokmam11
Rwerdst Niloyamniloyam7212 ben seviyorum dobloları ya. Bizim araba hatchback. Babamda fiorina vardı. Zevkli yani sürüşü. 0ı daha uygun piyasaya göre ama dobla daha iyi bu araçlarda. Satışı falan kolay oluyor. Alırken ticari almayın şahsi alın.
sifirekran_bolkitap Niloyamniloyam7212 babamın doblosu var arkası çok geniş güzel o yönden ama. Sürüşü bence tehlikeli 4. Vitesden sonra arkada yük yoksa sallantıyı hissediyorsunuz. Devrilme potansiyeli de o yüzden yüksek Allah korusun. Hafif ticariler arkada yük olacak şekilde tasarlanmış bence
GezginPaNDa Niloyamniloyam7212 model yükseltmek bir nevi yatırım. Hep ticari araç yazmışsınız, ticaret yapmayacaksaniz sıkıntı. Aile dediğiniz kaç kişi ona göre yazalım model
klnkaysnr Dacia duster falan olabilir. Aile arabası tam. Benim kia rio var. Biraz daha para olsa stonic alacağız hemen. Bagaj da önemli de rahatlık daha önemli. Kia çok rahat kullanılıyor.
biraslananasi Niloyamniloyam7212 bizde Volkswagen Caddy var çocuk olmadan önce sevmiyordum ama şimdi seviyorum bebek arabasını bile katlamadan koyuyoruz bagaja 😂
sarilokumumm Niloyamniloyam7212 baktığınız düşündüğünüz modeller ticari geçiyor elden çıkartması biraz zaman alabilir bir de vergileri yüksek ve her yıl muayene edilmesi zorunlu biraz geniş istiyorsanız bagaj hacmi büyük sedanlarda var ama ticari olarak Fiat Fiorino önerebilirim eski arabamızdı bagajı için almıştık 6 ay kullandık kârlı sattım zamanında elden çabuk çıkarmak isterseniz Fiat Renault gibi yedek parçası kolay bulunup uygun olan gruplar bunlar