Kızlar araba sizce aile arabasi geniş olarak ne alinmali. Renault kango. Fiat doblo tarzı bakıyoruz ama gene böyle satmak istedigimizde satılan birsey oldun ee elimizde kaldıkça da kar ettiren birsey olsun istiyorum. Sizce ne alinmali fikri olan başka araçlarda varsa yazarsa çok sevinirim. Böyle satmak istefimizfe satılan birsey olsun bazi arabalar satilmiyor mesela… .Arabadan vs anlayanlara sorum😅💖 bide sizce model yükseltmek mi. Yoksa ayağımızı yerden kesin yeter mi😅😅