hilaallc geçmiş olsun ben bu durumu kızım 2 kere yaşadım kızım havale geçirdi 3 ay arayla ölüme gittim geldim resmen allahtan napıcamı bılıyordum o durumlarda dilini elimle bastırdımki dili bogazına kaçmasın ağzında lokma vardı hemlink manevrası ile kusturdum kızım duudagı mosmordu yavrum şuan iyi 🤲🏻benım kızımda evde oldu hastaneye gidip sedyeye yatırdıklarında aglaıyordu bilinci geliyordu eeg çektirdik çok şükür epilepsi degil ama bu epilepsinin sınıf sınıf durumları var iyi huylu bişey göründü şuan ben kendi kızıma göre söylüyorum ama 1 havale oldugunda çektirseymişiz keşke eeg benım kızım şuan ilaç kullanıyor epilepsi olmamasını önlemek için takipte siz yinede bir doktora gidin anlatın inş olmaz birdaha oldugunda sakin kalıp video çekin 10 saniyede olsa benden bu video istendi ama bilmiyordum video olayının çok işe yarayacgını doktor için önemli acil doktora gidin takip edilmezse kötü izler bırakıyor biz önleminialdık çok şükür ama psikolojıkmen biz eşimle dağıldık gözümüz hep kızımızda uyurken kaç kere kontrol edıyorum kımseye bırakamıyorum canı sagolsun