hilaallc epilepside titreme, ağız burun kayması, köpükler çıkması veya salya artışı, bilinç kaybı da olur. Bilinç kaybı oluyorsa eğer bekletmeyin hemen nörolojiye götürün
Ama bence gaz sancısıdır. Endişelenmeyin. İçiniz rahat etsin ama yine de götürün