limonzeytinmom 2cocuklumom lezzeti yok canım göz ve karın doyuruyor ama. Tadı yok öyle düşün. Ben sandviç yaptım la kere eşimde bende beğendik tok tutuyor. Köfteyle de fırında beyti gibi yaptım oda güzeldi hfif oluyor ama uzun süre tokluk hissi veriyor 👍
Sunam 2cocuklumom dikişler öyle çabuk iyi olmaz benim 16 ay oldu o yüzden yapabiliyorum ama leslie ve evde egzersiz iyi geliyor
silbastanbaslamakgerekbazen Arkadaşlar ben bir yumurta ile doymuyorum. Kahvaltıda 2 yumurta yiyorum. Bebeğim iki aylık. Tam katı diyetler sanırım zor benim için. Şu anda da kahvaltı hayali ile yatıyorum. 😊 Sizde durumlar nasıl? Kaç aylık bebekleriniz, iştah durumları nasıl?
2cocuklumom silbastanbaslamakgerekbazen benim de bebeğim 3 buçuk aylık bende 2 yumurta yiyorum bazen canım çok fazla yemek istiyor kendimi tutuyorum katı diyet değil benimki de öğlen mesela öğün yok ama ben 1 kase çorba içiyorum
silbastanbaslamakgerekbazen Kızlar nasıl durumlar??? Burası boş kalmış biraz. Ben 2 kilo verebildim 13 günde. İnşallah devamı gelir. Şu anda canım acayip derecede abur cubur çekiyor. Ya da tatlı herhangi bir şey. Buzdolabında baklava bana bakıyor……. Sizde durumlar nasıl? ???????
nurcan1304 Bende iki gündür dikkat ediyorum çok direniyorum ama sürekli acıkıyorum doğumda 7 kilo gitti sadece 63 kiloyum şu anda 54 olmak istiyorum eski kiloma dönerim inşallah
silbastanbaslamakgerekbazen Allahım bu postu takip edenlere istedikleri kiloya sağlıkla ulaşmayı, fit, canlı, dinamik ve mutlu anne olmayı nasip eyle. AMİİİİİİİNNN 🤲🪻🤜🤛🦸🏻♀️🤸