sscan40 Ftet Evet biraz rahatlatmıştı ama çok değil ya her damlayı denedik inanın 4.ayla birlikte gaz sıkışımca daha çok ağlamaya başladı. Çünkü artık ağrıyı da daha iyi bildiği için masaja da izin vermiyor