Kızlar bebeğim 4 aylık olacak ama hala gaz sorunu devam ediyor osman hocayı bilirsiniz bu aydan sonrakiler gaz problemi değildir diyo ama daha az önce kıvranarak çığlıklarla uyandı biraz masaj yaptım gazını çıkardı çok üzülüyorum uykudan bayılıyo bu gaz illeti çocuğumu hep huzursuz ediyo. Bir iki gün sonra doktor kontrolü var orda da soracam ama gerçekten 4 aydan sonra da devam ediyor mu bu süreç çok yıprandım onu öyle görünce dayanamıyorum 😣