tanta dönmeye ve sürünmeye başlayana kadar yemek bile yiyemezdim eşim olmadan. Akşama kadar eşimi beklerdim yemek yemek için. Artık ne geçerse elime ağzıma atardım süt olsun diye. İlk 5 ay baya kilo verdim. Hamilelik öncesi kilomun bile baya altına düştüm o kadar diyim. Evimi birileri eşim falan temizledi hep. Bende yapabildiğim yere kadar. Sonra oğlum oyuncaklarla oynamaya dönmeye başladı bende mutfağa yere battaniye serdim. O onun üstünde oynarken bulaşıkları falan toplayıp yemeğimi yaptım. Şuan 10 aylık uyku çok yok ama oyalanabiliyor artık. Sabah kalkınca makinemi boşaltır kirlileri dizerim oğluma kahvaltı hazırladıktan sonra oynarız falan. Etrafı toplarım onla oynarken. Dışarı çıkarız diğer işler kalır. Evi robot süpürüyor zaten. Onun çok faydasınu gördüm Allaha şükür. Sonrasında eskisi gibi kucağa gelmiyorlar zaten. Tadını çıkarın boşverin herşeyi