Benim bebeğim de iki aylık doğduğu günden sonra bir hafta annem vardı sonda tek kaldım aynı şeylerden geçmişiz hala benimle uyur sadece bende çok şikayetçiydim hiçbir iş yapamıyorum evde tuvalete bile gidemiyorum diye sonra bana evin temizliğinden yemeğinden çocuğun değersiz mi dediler aklım başıma geldi emin olun zaman geçtikçe biraz daha tek uykuya geçiyor ama şuan çok korkuyorlar tek huzuru sizsiniz sadece size güveniyorlar ben şuan köyden tahta beşik getrdim kundak yapıp uyutuyorum gündüz bir ilki saat duruyor yemek temizlik hep o saatte yapıyorum gerçekten bu günlerde geçecek emin olun boş bol sarılın beraber yatın dinlenin onunla sohbet edin her şey geçecek zamanla şuan daha kucağa alışmaz merak etmeyin