blself33 başınız sağolsun.Ama geçmiyor zaman geçtikçe özlem daha artıyor zor zamanınız olduğunda yada dalıp gittiğinizde keşke olsaydı diyip kafayı yicek duruma geliyorsunuz Bi süre ben ilaç kullandım öfke kontrolü olmamaya başladı sinirlendim niye ben dedim vs vs bende geçen sene erkek kardeşimi kaybettim bu ramazanda ise babamı ve evde ölü bulan benim 2.5 yaşındaki oğlumdu