blself33 Allah sabır versin bende ocak ayında annemi kaybettim hisselerinize gönülden katılıyorum, okadar acı ki zaman geçtikçe de özlem artıyor, her anımda aklımda yemek yerken bile utanıyorum uyurken üstümü örtmeye bile günler çabuk geçsede kavuşsam diyorum ,evlatlarım için ayakta duruyorum yoksa gerçekten kaldırılabilir bir acı değil, tekrardan başınız sagolsun sizlerede sabır diliyorum 🥹😢