Olivki Ah ah bizde aynı şeyleri yaşıyoruz doğduğunda beri tıkanıklık var sol gözde ve hiç geçmedi 3 gün önce çapaklandı kızardı kapandı doktora gittik damla krem ve steril göz silme mendili verdi.Sadece masaj yapıcaksın dedi günde 15 kez hala aynı inşallah geçer 5 ay 13 günlüğüz bu durum beni çok üzüyor.