Olivki benimde bebeğim şuan 3 aylık doğduğundan beri çapaklanıyor en son tekrarlamıştı şuan suyu kaynatıyorum küçük bir kaseye koyuyorum azıcık ılınınca Pamuk’la gözünü temizliyorum ama tek seferde bir pamuğu sürekli yaymıyorum daha sonra göz çukuruna mesaj yapıyorum serçe parmağımla en son doktorumuz vermişti TOBRASED damlayı damlatıyorum