Yesillhanim gece oturmayı gündüz uyumayı severim senelerce rahat ettim.Gece geç gelen sabah geç giden eşim, şimdi 15 yaşında olan öğlene kadar uyuyan güzeller güzeli kızım hiç sıkıntı yaşamamıştım . Beni ailem bile aramazdı 12 den önce uyanmıyorum diye kimse sabah planı yapmazdı. Taaa ki canavar oğlum doğana kadar sabah 7-8 ayakta gece çok uyanıyo bende 2-3 ten önce uyuyamıyorum alışkanlık olmuş. Vücut ne zaman isyan edecek bakalım. Sen şanslıymışsın