Yesillhanim aynısıyım,uyudukça uyuyasım geliyor; havalar da kapalı olunca iki katı, kızım 3 yaş artık uyansa da uyuduğumu görünce rahatsız etmez beni oynar, oğlum 3 aylık sık uyanıyor ama pış pış yaparak yine sabah geç uyanıyoruz, asla sevmiyorum, 15 yıllık çalışma hayatımdaki gibi erkenci olmak isterim ama hevesim yok bilmiyorum, e haliyle işler de uzuyor yemek derken bir bakmışım gece olmuş halim kalmıyor