nazli96 benim 3 aylık, geçenlerde kustu boğulacaktı o günden beri panik oldum asla beşikte bırakıp uyuyamıyorum. Beşikte uyuyor tam daldığında alıp yanıma koyuyorum hiç pişman değilim, biraz daha büyüdüklerinde eminim onlar artık kendi yataklarını isteyecekler 🫶🏻