Ben erkenden uyutup beşiğine yatırıyorum ama asla uzun uyumuyor hatta bu aralar çığlık çığlığa ağlıyor sanırım atak dönemindeyiz. Geceleri de bu şekilde uyandığı için emerken uyuyoruz beraber. Yanımda yatarken bu kadar huzursuz olmuyor ama beşiğinde yatarken çok huzursuz ve kısa uykular uyuyor. Şunu merak ediyorum böyle yapıp pişman olan var mı aranızda? ileride biraz sıkıntı yaratacak muhtemelen ama bu zamanları da bir daha göremeyeceğiz. Bebeğiyle uyuyup pişman olan var mı aranızda? 🙃