naressmom AbEsMu130125 ouy maşallah ❤️🤩 benim kızım 8 bucuk aylık ve anne diyor bana . Tabi canı isteyince diyor mesela uykudan uyanıyor bilerek bakmıyorum o zaman sesleniyo annnaa annaaa diye :) ama şimdi yorumları görünce kafam bulandı. Genel herkes 11 aylık 20 aylıkken dedi demişler ama benim kız erkenci mi ? Yoksa anne demiyor mu? Ama diyor. Bana diyo anne diye. Allah Allah valla kafam karıştı şimdi 😄
AbEsMu130125 naressmom anne diyordur😄 her çocuk bir değil ki kimisi baba der kimisi teyze der kimisi anne siiznki anne demiş masaAllah
YunusEmremm naressmom benimkide 8 aylık valla bana kalırsa 4. Ayından beri anne diyor😂 Hatta ağladığında daha belirgin hissediyorum Bababbababa mamamamam gegegegegege Bigün anaa karnım aç derse ne yapacağım 🤪 Yani kuruntu da olabilir benimkiler 🥲
HicretArin naressmom yok canım her çocuk farklıdır benim kızımda 7,5 8 aylıkken annne dedi şimdi odadan odaya geçemiyorum anne diye bağırıyor 😂
crknkzz AbEsMu130125 bunu görunce umitlendim 😊kizimda 20 aylik hala anne demiyor ayni sejkilde herseye baba 😢
AbEsMu130125 crknkzz oğlumda gariplik var diye düşünüyordum ama yorumlarda herkes biizmkide baba diyor demişler sizinde demeye yakındır merak etmeyin
aysenura AbEsMu130125 11 aylıkken dedi .onu da yeni yeni düzgün söylemeye başladı nenne diyodu. Anne oldu 😃
AbEsMu130125 aysenura masaAllah sizin erken söylemiş ama anne kelimesi daha çok hoşunuza gitti değil mi
havvamete Bilinçli mi bilmiyorum ama son zamanlarda anne diyor genelde anne diye ağliyor. Bugün kahvaltı hazırlarken acıkmıştı ağlamaklı anne mama dedi şok olduk eşimle göz göze geldik direk 🥰 dedim anam dünyanin tüm mamaları senin olsun 😂 10 ây 5 günlük
Atlassss Zeynepsametaras benim oğlum 23 aylik ben anne de dedikçe baba,babam,babili diyor ama anne yok😪
Ozgzcn AbEsMu130125 benim oğlumda 20 aylık herşeyi söylüyor dayısının isminden tutunda karga bile dedi yani inadıma gibi her seferinde ben anne diyorum o baba diyor😂 bi anne demedi anne de diyince ııı diyor sanki siren sesi 😂 beni o şekilde çağırıyor😂 sizin adınıza çok sevindim inşallah bende duyarım
AbEsMu130125 Ozgzcn insaAllah en yakın zamanda duyarsınız ama inadiniza anne demeyip baba diyor bence.
AbEsMu130125 YunusEmremm kuruntu değildir anne diyordur insaAllah ana karnım aç diyeceği günleri de görürsünüz