mylittlebabbym paralelevrendemutlu bende bunlara dikkat edicem ekmek ve şeker gidince zaten kilo verilir diye düşünüyorum.
marsiyen mylittlebabbym Diyetisyenim sirkeli suyun kadınlarda kemik erimesi yaptığını söylemişti uzun vadede.
mylittlebabbym marsiyen emziriyorum ama bebeğim 14 aylık. Sütüme etki etmesin diye Solgar vitamin kullanıcam.
aybikreis Kalbim_21 Bu kadar içmeyin şu zehşrlenmesi yaşarsınız. En fazla 4 litre için her şeyin fazlası zarar veriyor
heygorl Kalbim_21 her şeyin fazlasının zarar olduğu gibi suyun fazlası da zarardır :) 8 litre su zehirdir misal bir litre daha içseniz hastalanacaksınız. Abartmaya gerek yok. Max 4 litredir
marsiyen mylittlebabbym Bence ekmek sadece bir dilim kahvaltıya eklenebilir. Kahvaltıda yumurtayı es geçmemek lazım yok tutuyor. Protein ağırlıklı beslenirseniz, günde 3 litre su bence bu iş tamamdır.
maygirl mylittlebabbym bunu ben diyetisyene danışmıstım…emzirirken sütü cok etkiler aralikli oruc olmaz demişti…cunku öğün sayisi az ve cok uzun sure aç kaliyorsunuz..mantiken düşünuncede ewet emzirirken etkiler..
flowermom Nickibosver merhaba birşey sormak istiyorum düzenli hergün aynı saatte mi yediniz birde öğünlerde ne yediniz acaba ayrıntı verebilir misiniz
Kalbim_21 mylittlebabbym Ayy su kilo verdirir diyorlar ondan çok içiyorum bide emziriyorum sütüm kesilmesin diyede o kadar içiyorum
NewMomm1 Kalbim_21 kız zayıflayacağım diye ülkenin suyunu bitirecen hahagsha günde 7 litre suyu napıyon öyle fil gibi
mylittlebabbym Alerjikrinit tatile kadar vermem lazım benim ya. Çok saldım bu aralar. 10 kg fazlam var :/
Alerjikrinit mylittlebabbym bu dediğimi uygularsanız hayat kaliteniz de artar ve böyle beslenmeyi seçersiniz
mylittlebabbym marsiyen yumurtasız hayat düşünemiyorum zaten ya çok seviyorum her gün mutlak yerim. Ama diyet sürecinde haşlanmış yicem :)
Kalbim_21 mylittlebabbym Yok içerken az boğazımı yakıyor ama anlık bı bardak suya iki kaşık sirke koyuyorum
Maka_Paka Kalbim_21 7 litre mi ? Sağlıklı olduğuna emin misiniz. Azı karar çoğu zarar demişler. Metabolizma bozulur, böbreği yorar ve böbreğin konsantrasyon yeteneğini bozabilir, fazla mineral kaybına neden olabilir. Aman dikkat
Kalbim_21 Maka_Paka Ya bilmiyorum ilk defa zararlı olduğunu duydum valla bı daha az icicem korktum valla