belenelvan ah bu konuda asla karar veremiyorumm. Kızım 28 aylık eşim kesinlikle kardeş istiyor kendi tek çocuk, ben çektim kızım çekmesin neden yalnız büyüsün diyor. Ben de herkesin kardeşi olacak yada kardeşiyle iyi anlaşacak diye bir kaide yok diyorum. Benden 5 yaş küçük erkek kardeşim var, Allahm eksikliğini canının acısını göstermesin tabii ki kardeş güzel birşey ama yalnızda olsam çok takmazdım ben eşim kadar. O tek diye öyle zannediyor bence. Bazen diyorum ki tek olsun maddi manevi tüm gücüm kızımla olsun, bazen de mi acaba diyorum kardeşi olsa hayatı daha mı renkli olur. Heleki bir kız kardeşi olsa her an Yanyana birbirlerine destek olsalar ömür boyu 🫠 Allahm hayırlısını yazsın bakalım ne olacak son kararımız 🥹