belenelvan sanki millet bakıyor ya. Ayar oluyorum şu insanlara. Kızım 20 aylık. Geçen gün tüplerimi bağlatacağım dedim eltime. Kaynanama yetiştirmiş. Oda gruptan yazıyor. Arkadaşım seni soruyor ikinci çocuğu yapmıyor mu, kardeşsiz bırakmasın falan diye. Pardon da ona mı kalmış dedim direk. 20 aydır ben uyumuyorum, kimse sormuyor Özlem iyi misin bilmem ne diye dedim. Haklısın annem yazmış. Bana ikinci çocukla gelmeyin, deniz tek çocuk kalacak dedim. Asla düşünmüyorum ya. Rabbim bakabilecek olanlara nasip etsin. Yani ben denizde aman nasıl büyüteceğim, aman okula alışacak mı bilmem ne diye pimpirik olurken, bi ikinci evlatla kendi ruhumu öldüremem. Verimsiz anne olurum. Allah evlatlarımıza sağlık versin. Sen ne istersen o olacak. Millete bakma.