mell81 bizimki de boncuklu biz 3.5 aylıkken başladık takmaya geçen hafta götürdük film çekildi kendi doktorumuz ameliyattaymış o sebeple başka doktora girdik ama o doktor işimize sinmedi bizde yarın kendi doktorumuza götürcez inşeallah gelişme yok bir yıla kadar bile takılabilir dedi Mart’ın ilk haftasına gün verdi geçen hafta götürdüğümüz doktor. Ama benim kızımın değerleri küçüktü bilemiyorum ne yapacağımı.. sizin nasıl olacak değerleri neydi