Evet benm oğlumda vardı iki tane bez bağladım üst üste 1 aya yakın öyle bağladım tekrar gittim doktora düzelmiş dedi doktor mu dedi çıkıklık olduğunu öyle dediyse bnm söylediğimi söyliycek kesin banada doktor söyledi zaten .çıkıklık değil kemik tam yerine oturmamış onu oturtmak için bağlatıyorlar bezi sıkıntı etme geçer inşaallah 😊😊