findikfarem Aklımda yiğit, ateş,yağız, çağ, atlas, Giray,rüzgar, asil, renas , serhat (görümcemin oğlunun adı o yüzden emin değilim çocuğu da çok seviyorum karakter falan çok iyi ama ne bileyim ) daha neler neler var seçemiyorum
bk0220 Merhaba, oğlum olsaydı koymayı düşündüğüm isimler Toprak, Rüzgar, Demir ve Tuna’ydı. Sağlıkla büyütün bebeğinizi😇
elifkinaci marsiyen her ikiside geçiyo aslında. Biz yasef olarak tercih ettik 🙂 söylem olarak daha kolay ve hoş geldi
ilknur95 Strongmom7 Aaa sahi mi bizimki de öyle 🙈 Eşimle hayret ediyoruz hiç yorulmuyor mu acaba diye 😂