Glsm06 beenn 🥴 şuan 11 aylık kızım ve doğduğunda sadece sag ile beslenip solu katiyen almayan bir bebekti 1 hafta o şekilde devam ettik ve sürekli emzirmediğim göğsü sıvazladım sonra doktoruyla görüştüm ve yön kavramından dolayı almadığını anladık ve hangi göğsü alıyorsa o göğsü emziriyor gibi emmediği gögse yöneldim ve aldı o şekilde devam ettik sonra zamanla düzeldi . Maalesef hastanede 1 sag 1 sol yapılmadıysa o şekilde akıllarında kalıyor ve almıyorlar bende öyle olmuştu sizde bir deneyin umarım faydası olur 🙏