Merhaba arkadaşlar bende daha yeni annelerden biriyim bebeğim 1 ay 20 günlük ve sadece tek göğsümü emiyor naparsam yapayım diğerine bir türlü alıştıramadım bu yüzden de o göğsümde süt dolmuyor ve bende tek göğüsle doymuyordur diye ek olarak günde 2 sefer mama veriyorum sizce mamayı tamamen kessem tek göğsümle doyar mi ve diğer göğsüme nasıl alıştırabilirim benim gibi bu durumu yaşayan anneler varsa veya bilgisi olan anneler yardımlarınızı bekliyorum inşallah iyi geceler herkese 🥰