ffulya
Valla tam bilmiyorum canım bize birşey demediler sadece aynı ayda olanlara göre baş çevresi 1 tık küçüktü. 3 persentil aşagı olursa tehlikeliymiş yani beyin gelişmiyor demekmiş öyle demişti hemşire biz o zamanlarda sınırdaydık 4 dü şükür büyüyor onunla ilgili bir sıkıntı değilmiş ☺️