ffulya
Kaska gerek yok dedi çok ileri düzey asimetrik yamuklarda oluyormuş. 1,2 yaşında düzelir inşallah dedi. Bende artık sola yatırmaya çalışıyorum bakalım inşallah düzelir . Siz de hangi tarafa yatıyorsa tersine yatırın. Bu yüzden baş çevresi ölçümü düşük çıkıyor sizin de mi öyle