livosss ya geçecek inşallah canım bende ilk aylarda 1 ay uyumadım resmen zombi gibi geziyordum sonra oğlum 23 günlük oldu eşime dedim gel beni çıkart ben evde kafayı yicem sonra oğlum 2 aylık oldu 2 ayın sonuna doğru kanguraya alıp çıktım evde durma hiç cik gez vala çok iyi geliyor