selinbati seni çok iyi anlıyorum resmen ağrı çekmekten psikolojim bozulmuştu tek çaresi ameliyat olmak benimkilerde çamırlaşmıştı artık taşlarlm doktorum ameliyat olmazsam sarılık geçireceğimi ve iyileşmemin çok zor olacağını söylemişti 20 günlük lohusaydım ameliyat oldum 2 hafta falan ameliyat ağrısı çektim iyileştim. Ameliyat ol kurtul sana tabsiyem yoksa çekilcek çile değil bu ağrı bacım