selinbati Kızlar safra kesemde 4 tane taş var… Doğumdan sonra pat diye ortaya çıktı resmen…. Doktor emzirmeyi kesince ameliyat edebiliriz anca dedi. Fakat ben bittim tükendim artık yemek yemek istemiyorum. Her yediğim dokunuyor sancıdan kıvranıyorum öleceğim sanıyorum… yaşayan var mı? Varsa öneriniz falan bunu yeme şunu ye ya da ne bileyim bunu yap diyebileceğiniz bir şeyler var mı? Çok çaresizim ne berbat bi hastalıkmış ya
duyguloji3478 selinbati ya Instagram da bir kadında ileri derece de safra kesesi taşlarında ağrı çekiyordu nefes bile alamıyordu ve daha yeni doğurmuştu ameliyat oldu ama emzirmesine etkisi olmadı 2 saat sonra emzirebilirsin demiş doktoru bence başka doktora daha sorun sonuçta bu ağrılarla emzirmeniz size de eziyet yazık günah geçmiş olsun çok canım 🙏🏻
Eraynisa46 selinbati Ben bekarken olmuştum ağrısı çok ağır oluyor ameliyat olsanda bakım istiyor birinin ilgelenmesi gerek allah yardımcın olsun inşallah çok zor birşey
Kadifemsii selinbati doktorun tüketme tetikler dediği hiçbirşeyi yemedim . Dikkat ettim yine de sancım oluyordu ve yavaş yavaş değil bir anda oluyordu deli gibi sancı çekerken bir anda da geçiyordu . Hayatımda yaşadığım en berbat şeydi diyebilirim . Bebeğim 4 aylıkken ameliyat oldum ameliyattan 2 saat sonra ilk sütümü sağıp emzirmeye devam ettim . Yani boşuna çekmeyin ameliyat olun .
Eraynisa46 duyguloji3478 bencede çünkü anne sütüyle safranın alakası ne anlamadım yinede başka doktora da görünüp fikir alabilir
selinbati duyguloji3478 ya gittiğim doktor aslında iyi bir doktor ama ne bileyim anestezi vericez emziremezsin falan filan dedi ama gerçekten dayanamıyorum. Zaten o sancı tuttuğu zaman ne emzirmesi yerimde bile duramıyorum. İlk rahatsızlandığımda kalp krizi sandım öyle bi hastaneye gidişim vardı ki aman Allahım… Allah düşmanımın başına vermesin yok böyle bir şey :( çok teşekkür ederim 🙏
selinbati Eraynisa46 ya işte asıl o beni korkutuyor. Zaten doğumdan sonra ameliyat fobim oluştu bide ekstradan sonrası nasıl olacak bebeğim daha çok küçük onunla nasıl ilgilenecem onu düşünüyorum :(
selinbati Eraynisa46 ya anesteziden dolayı dedi ama sezeryan doğumda da anestezi aldım ve sonrasında emzirdim yani doğal olarak bunda ne farkediyo onu anlamadım
duyguloji3478 selinbati ay evet kalp krizi gibi ağır geçiyormuş biliyorum o kızda sürekli hastanelere gidiyordu kalp krizi gibi diyordu hareket bile ettirmiyormuş bence bebeğinizle daha iyi daha sağlıklı şekilde ilgilenebilmek için doktorunuza tekrar sorun kuzum çok zor kendine eziyet ediyorsun resmen Allahım şifanı versin tez zaman da yavrum🌸🩷
Eraynisa46 selinbati Anladım bak ben amelyat olduğum zaman 17 yaşındaydım şimdi 24 yaşındayım bende korkmuştum ama öyle korkulacak birşey değilmiş meğer sadece dikişlerden sonra biraz yan tarafına doğru eğilir gibi oluyorsun birinin koluna girip seni düz yürütmesi lazım 1 hafta sonra falan normale dönüyorsun bu süreçte işte wc banyo yemek falan birde bebiş için sana bakıcak biri gerek
Eraynisa46 selinbati Bende onu anlamadım her amelyatta doğum vs anestezi uygulanıyor ama emziriyorsun bence bi kaç saat emziremezsin büyük bir ihtimalle o zamanda mama verebilirsin benim sütüm hiç gelmemişti normal doğum yapmama rağmen ben mamayla besliyorum gayette memnunum anne sütü kadar olmasa da bebek büyüyor işte
selinbati Eraynisa46 ya tabii mama veririm şuanda da işe gittiğim zaman mama veriyorum o zamanda veririm. Bakayım bir başka doktorlarla görüşeyim en iyisi
selinbati Kadifemsii ah ah beni çok iyi anlıyosunuzdur. Ki bebeğim henüz 5 aylık. 2 yaşa kadar emzireceksem 1.5 sene daha bu şekilde dayanamam zaten
Gamzeay1 selinbati doğumdan 15 gün sonra sancılanmaya başladım gece yarısı birgün o kadar kötü oldum ki resmen 2 büklüm kaldım hastaneye gittim sagra kesemde taş çıktı almazsk karaciğer sıçrar sarılık olursun dedi bebeğimi emziremedim bile 20. Gün tekrar ameliyathaneye girdim oldum kurtuldum ama ağrılı bir süreç değil illa ki ağrınız oluyor ama aşırı derece de diyemem olun kurtulun.
selinbati Gamzeay1 yaaa. Çok ağrılı olmuyor değil mi çok korkuyorum açıkçası en büyük çekincelerimden biri ağrısı sızısı
etuerk selinbati bacım daha geçen hafta oldum benim de çok ağrılarım vardı ve planlı tarihli ameliyat yaptı doktorum acil olma ihtimali de vardı tabi. Ben planlı olduğu için bol bol süt sağım yapıp dolaba attım bebeğim 8.5 aylık ek gıda ve mama da alıyor bu yüzden, gündüz süt ek gıda gece mama yaptı. Bu arada eşim tek baktı görümcem yanındaydı ama %90 eşim ilgilenmiş. 2 gece 3 gün hastanede kaldım emzirdiğim için hafif ağrı kesici verdiler ameliyattan 3 saat sonra ilk sütünü sağ at sonra devam emzirebilirsin dedi. Bebeğim hastanede belli saatlerde geldiği için ben hastanede de sağım yaptım ama onu attım çünkü saklama alanım yoktu. 3. Gün eve gelince burda kimsemiz olmadığı için yemeğimi kendim yaptım ağrı kesici alınca asla dayanılmayacak bir ağrı değil oturup kalkarken yatarken batma oluyor 4. Gün ev yavaş yavaş ev süpürdüm kendimi yormadan eşim sağ olsun %80 çocukla ilgilendi ben yanlarında uzandım hep pek ev işi yemek temizlik yapmadık geçiştirdik öncelik bebek oldu 3 hafta 5 kilo üstü kaldırmak yasak olduğu için oğlumu hep eşim kucağıma verdi aldı hala daha 2 hafta öyle olacak 5. Gün ağrı keçisi almayı bıraktım ağrılar baya azalıyor çünkü. 7 gün sadece dikiş yerinde kesik acısı oluyordu rahat hareket başladım şimdi 9. Gün dün yürüyüş yaptım temizlik yaptım hiç sorun yaşamadım. Şuan sadece ağır kaldırmamaya çalışıyorum onun dışında çok iyiyim ve mide ağrım kalmadı şükür. Öyle korkulacak abartılacak bir ameliyat değil benim ilk ameliyatım ve çok rahat bir süreç geçirdim korktuğum gibi olmadı.
selinbati etuerk yaaaa çok içimi rahatlattınız şuan. Allah razı olsun. Tek sıkıntı bebeğim çok küçük ve benden başka kimsede uyumuyor ve haliyle kilosu 5 kilonun üstünde… onu nasıl yapıcam bilmiyorum:(
cansubrldmr etuerk mrb geçmiş olsun. Yemek öncesi hiç bulantı vs yaşıyor muydunuz bende sürekli bulantı var safrada 2.8mm taş var küçük diye ameliyat etmiyo doktorum erime ihtimali varmş ama midem hep rahatsız sizde var mıydı sürekli mide rahatsızlığı
3kedili2bebekli selinbati kim demiş emzirmeyi kesince ameliyat ederiz diye başka doktora gidin ben geçen hafta ameliyat oldum durumum ağır diye ağır 1 antibiyotik kullandigim için 1 hafta emzirme yeterli dediler arkadaşım ameliyattan 2 gün sonra emzirmis 40 günlükmüs bebeği, benim de bebeklerim 6 aylık daha yani şu an kendinize zarar veriyorsunuz pankreatit olabilir karaciğer değerleriniz çok yükselmiş olabilir sarılık olabilirsiniz her an ayrıca çok rahat bir ameliyat başka doktora gidip olup kurtulun kıyamam ya
selinbati 3kedili2bebekli ah ah vallahi buraya yazana kadar ameliyat olma fikri hiç aklımda yoktu. Doktor öyle bi söyledi ki bende ağır bi ameliyat herhalde diye hiç üzerine düşünmedim. Çok haklısınız. En kısa zamanda olucam ameliyat çünkü artık tükendim ya
selinbati 3kedili2bebekli ya aklıma ne geldi şuan ben doğumdan sonraki ilk zamanlar böyle sancılanıyordum fakat safra olduğunu bilmiyordum doktora gitmemiştim henüz. Rengim sapsarıydı o sıralar kan değerlerinden demişlerdi de acaba safrayla mı alakalıydı ya
102210122 selinbati hangi cahil doktor emzirmeyi kes dedi. Bu konuda çok ünlü bi doktor ameliyat etti beni 3 yıl önce. Kızım 4 aylıktı. Süt sağıp bıraktım eve. Gündüz ameliyat oldum sabaha karşı sağdığım süt bitince emzirdim mecbur. Hiç bi şey yemedim bi gün su da yasaktı ameliyat öncesi. Sütüm kesildi ama kızım emdikçe 1 gün sonra geldi tekrar ve 2 yaşına kadar emzirdim kızımı. Sendeki safrayla emzirmenin nokta kadar alakası yok. Kalp krizi geçiriyorum sandık biz 3 kez saplandı ağrı. Benimki hem taş hem kum gibi çok fazlaymış. Kum gibi olan damarı tıkarsa tehlikeliymiş direk ameliyat oldum zaten kapalı oluyor çok kolay. 2 gün sonra normal hayata döndüm. Sadece emzirirken eşim bana verdi gece falan bebeği acıyordu doktor o yüzden demiştir kes diye
selinbati 102210122 ay ne bileyim doktor herhalde çok ciddi mi görmedi beni anlamadım ki. Daha dün gece aniden sancım tuttu iki büklüm kaldım kafayı yiyecektim Allahım çok kötü ya. Benimde birden fazla ve küçüklermiş hatta doktor dedi ki küçük olunca kanala düşme tehlikesi oluyor o da sıkıntılı bir durum inşallah kanala düşmez dedi yolladı…
Meri-Mel selinbati Hamur işi ,baharatlı ,yağlı yememelisin Yemeğini ikiye , üçe bölerek yemelisin. Aralarda su içecek icmemelisin. Asitli içeceklerden uzak durmalısın. Günlük maden suyu tuketebilirsin. Asla geç saatlere yemeği birakmamalisin.