Meri-Mel Minbar İnsAllah ben de çok korkuyorum doktor normal hiç bişi yok diyor,yukardaki hanfendiden ne çok şey istenmiş bana lüzum yok dedi doktorum
iyiliktozuu Meri-Mel evet şehir hastanesinde öyle istiyorlar herşeye bakılıyor bence aksatmaya gelmez ilerde çocuk ayağı yamuk olduğunda yada yürümediğinde keşke dememek için şimdiden kontrol edilmeli yanacak ise de canı öncesinde yansın sonra rahat etsin
LadyGaddar iyiliktozuu inşallah güzel sonuçlar çıkar ama size tavsiyem cocuk ortopedi doktoruna götürün, bazen doktorlar anlamıyor ama çocuk ortopedi kesin tanı koyabilir.
iyiliktozuu LadyGaddar buranın doktorları iyi anlarlar zaten bakıldığında da anlaşılıyor ortopedi doktora Çarşamba gideceğim