Daha önce yaşayan oldu mu? Oğlumun sadece tek bir ayağı içe basma var.
Emar verildi ama temmuz ayına… Birde bot gibi ayakkabı önerildi aldık onu , ev de giymesi içinde aldık anatomik ayakkabı..
Son zamanlarda ise mama sandalyesine tek bacağını yukarı kaldırıp diğer bacağını aşağı sallandırarak oturuyor . ..
Bazen bende böyle sandalye de oturuyorum bana çektiği için mi böyle yapıyor öylesine mi yoksa gerçekten problem mi var tereddüt ediyorum..
Ultrason ile kalça, mesane ve böbrek bakıldı birşey çıkmadı
Ama emarı temmuzda
20 aylık ve henüz yürümüyor fakat karşılıklı yürütünce maksimum 25 adım kadar atabiliyor..
Dışarı da ise parmağımı asla bırakmıyor babasıda geç yürüdüğü için ona bağdaştırıyorum..
Bilmiyorum tedirginim korkuyorum..🥹