delirmeceler Sedas00 seneye işe başlıyayım başlamıyayım vermeyi istiyorum çünkü ikizlerim anne bizde okula gitmek istiyoruz diyorlar mahallede yaşıtları kreşe gittiği için insanız tıkandığımız etkinlik yapamadığımız sabrımızın olmadı belki hasta olduğumuz durumlar oluyor illa gereklimidir tartışılır ama eksiklik var ise kreşlerde o eksiklik tamamlanabiliyor
sevvgi Sedas00 bence sosyalleşmesi açısından kreş önemli, türkiyede neden kreşe soğuk bakılıyor anlamıyorum. Kreşe verme daha küçük deniyor ama zaten kreş ilk okul öncesi için değilmi yoksa kreş ve ana okul farklı mı? 😁
Noname21 Sedas00 uzun bir eğitim hayatları olacak zaten bu yüzden okul öncesi eğitime erken başlayıp bu yoruculuğa geç başlasın istiyorum Öteki taraftan okula başlayınca bir sene hasta oluyorlar sık sık hastalansın istemiyorum en azından büyüdükçe toparlanması daha kolay oluyor Büyüdükçe laftan anlaması daha kolay o yüzden sıkılmaz etkinliklerde derslerde
Usnac1995 Sedas00 Uzun saatler değil ama günde 2 saat falan arkadaşlarıyla vakit geçirebileceği, eğlenebileceği bir yere gitmesini isterim. Hem de benden biraz bağımsız hareket etmiş olur, mantıklı bence , ama gün boyu ya da 5-6 saat bırakmak istemem
kirmizibasliklikiz_ Sedas00 ben çalıştığım için veriyorum ama calismasam da verirdim sanirim çünkü çocuklarım cok mutlu cok seviyorlar ve inanin kresle ev o kadar farkli ki.. anne ile ogrendikleri sey baska öğretmen ve akranla öğrendikleri sey farkli.. ben oneririm o yuzden
Annesi23 Sedas00 ben 3 yaşında devlet anaokuluna yarım gün başlattım. Okulundan öğretmeninden çok çok memnun kaldım aslında herşey çokta güzeldi ama şu an görüyorum ki kızım çok sıkıldı evde seninle kalmak istiyorum diye ağlıyo her gün . Öğlen uyumak istiyo mesela ama okulda mümkün değil . Şimdi bakıyorum da bu seneyi bitirdi diyelim 2 sene daha aynı okula devam edecek çok fazla bence küçük kızımı 4 yaşta vermeyi düşünüyorum 3 yaş erkenmiş
Sadeturkkahvesi Sedas00 güvenilir ve düzgün bi kreş olursa bence faydası var. Oğlum 2.5 yaşında kreşe verdim yarım gün gitsin eğlensin dedim. Okuldan çıkmak istemediği için şimdi tam güne döndük bende kendimde vicdan yapıp tam gün neden verdm diye üzüldm ama çocuk mutlu ve eğleniyo. Bence herşey evde etkinlik yaptırmak deil, akranlarıyla birlkte bişeyler paylaşmak.
sek_kahve Sedas00 gerekli değil ama çok sıkılıyorsa ve uygun ortam yoksa yarım gün verilebilir tabi başka çocukların da olması lazım, yine tek kalıcaksa anlamı yok.. benim ikizler 4 yaşına girecekler, öyle vericem. Çalışmıyorum ama kendim için bir şeyler yapmaya artık vakit ayırmam lazım çocuklarla bu mümkün olmadığı için kreş istiyorum