Sevensevilen Sedas00 gerekli diye bir şey yok. Çocuğun çevresinde sıklıkla iletişim kurabileceği insanlar, çocuklar varsa şart değil. Çevresinde kimse yoksa çocuğun sosyalleşmesi açısından iyi olur . İki aya kreş macerasına atılacağız biz de. Hayırlısıyla
Noname21 Sedas00 4 buçuk yaşındaki kızımı eylülde anaokuluna başlatacağım bana göre ne kadar geç o kadar iyi
Dyldrm Sedas00 bence calismiyorsaniz gerekli değil jyin gruplarina götürün ama birfiil kreşe degil. Oğlum Eylül’de 4 yaşına girecek ben bile tereddüt ediyorum yinede . Bence vermeyin daha kucuk
Momomom Sedas00 ben tam tersine sırf çocuğum ve gelecekte nasip olurda çocuklarım için KPSS çalışmayı bile düşünmüyorum 🥹 kreşi bırak anneanne babaanneye bırakmak bile istemiyorum
Babymomyy1 Kreş değil de kurslar olabilir ben öyle düşünüyorum 1-2 saat arası düzenli etkinlik ama hergun hergun değil. Çocuğun tam anneye ihtiyacı olduğu zamanlar bence
AnnaKurt Bence değil. Benim en büyük pişmanlığım 3 yaşında 3 ay okula gitti. Hala travması var. Öğlen asla uyumaz asla. Ben genel olarak her şeyi öğrettiğim için gereksiz bizim için. Sosyallikse eğer konu her gün parktayız zatenn..
Sedas00 Sevensevilen evet Buda doğru aslında çocuğun sosyalleşip enerjisini atacağı bi yer olması lazım işte o yer kreş midir diye sorguluyorm 🥲
Aselllll Sedas00 ben 3 yasında verdım sosyalleşme ıcın küçük bir şehirde oturuyoruz malesef arkadası yoktu ama cok sevıyor okulu zaten kendini ifade edıyor okul kızıma paylaşmayı öğretti eskiden hıc paylasmazdı daha bır cok guzellık kattı kızıma
Sedas00 Aselllll ne güzel travmasız atlatmış peki alışma süreci nasıldı tabi birde hastalık dönemi oldu mu
Noname21 Sedas00 uzun bir eğitim hayatları olacak zaten bu yüzden okul öncesi eğitime erken başlayıp bu yoruculuğa geç başlasın istiyorum Öteki taraftan okula başlayınca bir sene hasta oluyorlar sık sık hastalansın istemiyorum en azından büyüdükçe toparlanması daha kolay oluyor Büyüdükçe laftan anlaması daha kolay o yüzden sıkılmaz etkinliklerde derslerde
Dyldrm Sedas00 Eylül’de 4 yaşına girecek. Anaokulu düşünüyoruz o da zaten yarım gün oluyor 4 saat filan
Dilanylmaz55 Sedas00 o tamamen çocuğun kendi dünyasına bağlı kimi cocuk erken başlar travma yaşar kimi cocuk çok mutlu olur yaşamdan bilemezsiniz yani eğer çok girişken kendi işini kendi gorem ortama girmeyi seven bi çocuksa hiç bi sıkıntı olmaz aksine onun için çok daha iyi olur 2019 doğumlu kızım 1 yıldır kreşe gidiyor hem kreş hem anaokulu tarzında iyiki vermişim diyorum
Sedas00 Dilanylmaz55 ne güzel sizin çocuğunuza faydası olmuş travmasız 🥰 peki ilk alıştırma süreciniz nasıldı zorlandınız mı sizden çabuk ayrılabilir mi
Aselllll Sedas00 öyle büyük bır hastalık gecırmedık arada burun akıntısı öksürük aşınma sürecinde de hıc zorluk cekmedı ılk basta öğretmenını dınlemedı 1 hafta ama hıc aglamadı zorlamadım yanı ılla gıt dıye sonrası öğretmenını kabullendi cok şükür şuan sorunsuz