10 ay 4 günlük son 10 gündür ben bende değilim gece 4 de 5 de uyanıp park yatakta ayağa kalkıyor ellerini bırakıp dengede duruyor. Sonra buna mutlu olup alkış yapıyor. Sonra düşüyor kalkıp tekrar baştan. Kucağıma alıp uyutmaya çalışınca çığlık atıyo. Bozuldu bebem