11 buçuk aylık oğlum, birkaç gündür çok agresif her şeyi ağlayarak yaptırmak istiyor tutturuyor bebişimi taniyamiyorum komigime de gidiyor nanail yoneticem bu süreci bilmiyorum. Alt değiştirmeleri son bir iki aydır ayakta yapıyoruz çoğunlukla külot bez kullanıyorum. Giydirme yine aynı ayakta peşinde koşa koşa 🤦