Iremylcnkya07 tazeanneyimbennn ikisinide kullandım ikiside güzel ama sleepy gece boyu sızdırmıyo molfix sızdırıyo maalesef
Sungurunannesi tazeanneyimbennn önce sleepy kullandım 2 numaradan sonra molfix e geçtim sebebi de içindeki pamukların seyrek oluşuydu çok sık bez değiştirmek zorunda kaldım.. Hala molfix kullanıyorum öyle pişik durumu a olmadı çok şükür