nnoktaa tazeanneyimbennn sleepy yenidoğan kullandım. Hiç memnun kalmadım. Molfix kullanıyoruz memnunum 4.5 aylığız
zeynepgevil Ben ikisinide kullandım ilk bebeğim doğduğunda sleepy kullandım kalıpları çok küçük ve bebeğimin poposuna yapıştı molfix in eski nesil olanları çok güzel ama yeni nesillerde sleepy den iyidir bence
ekimkizi_ tazeanneyimbennn bebekten bebeğe değişiyodur tabii ben ikisini dönüşümlü kullanıyorum şu an
gamze105_ Bende sleepy kullanıyorum kalıpları çok dar bu bitsin molfix kullanacam bir kere kullanmıştım çok güzeldi