ben de hep annemi kaybedersem diye korkardım, kızım doğduktan sonra onu kaybedersem ya da o bana bişey olursa kızım napar diye korkuyodum..bu korkular çoğalıp sağlıklı düşünemediğime karar verdiğimde eşimle konuştum..ölüm korkusu evet psikolojide var olan bişey, sadece yerini doldurmak için fırsat kollarmış..anne olur bebek olur kocan olur..kim olduğuyla değil birinin olmasıyla ilgilenir..şeytan kulağının 2 parmak arkasından sürekli vesvese verirmiş..hep kötü şeyleri aklına sokar ya insanın..senin kocan seni şöyle üzdü, çocuğuna bişey olsa napıcan, sana bişey olsa o napıcak..ama hep kötü şeyler..bir gün de çıkıp demez ki kocan seni çok seviyo, ne günler atlattınız, tüp bebek tedavisi olurken iğneleri göbeğine beraber batırdınız..o yüzden şeytan fısıldamaya başlayınca ona cevabını vermek, onu terslemek, olayların onun söylediği gibi olmayacağını, Allah’ın izniyle her şeyin güzel olacağını söylüyorum ona..aklıma soktuğu felaket sahneleri yerine de mutlu anları koyuyorum zihnimde..çünkü şeytan ya da nefis, kandırabildiği zihinle uğraşır..fırsat verip onu sevindirmeyelim kızlar..nası bebeğimiz yapmaması gereken bişey yaparsa hemen ilgisini başka yöne çekip unutturuyoruz, aynı şey bizim için de geçerli..bi besmele çekip ilgimizi başka yöne çekelim..zamanla azaldığını göreceksiniz..