Elifinanesi Ben ben bazen kendime hakim olamıyorum öyle şeyler düşünüyorum ki ya evladımı kaybedersem naparım, yada o daha çok küçük ya ölürsem kim bakar benim gibi beni arar sürekli çok ağlar allahım neler neler allahım ne bizden önce yavrumuzu, nede yavrumuzdan bizi alsın. Hep böyle dua ederim allahım nefes aldığım sürece evladımın yokluğunu göstermesin, benim yaşıma gelene kadar da benim bizim yokluğumuzu göstermesin 🤲
Ana yüreği işte en azından diyorum koca kız olur kendini kurtarır. Analık çok zor çok.. Ama iyiki var yavrularımız allahım bütün yavrularımızı korusun 🤲 💕