uykucukedi Estağfurullah canım sorun değil :) arayıp alıyorsun 444 lü bir numarası var ama genelde açmıyorlar. Yani ben telefondan ulaşamadım en azından o yüzden gidip randevu almıştım. İnternetten sefaköy inönü mah. Kadın eşitlik merkezi iletişim diye arat çıkan numarayı ara belki şansına sen ulaşırsın :)