Yagmursonrasitoprakkokusu teşekkür ederim ❤️ ağzım kapalı olmasına rağmen sanki açık kalmış gibi dilim damağım kuruyordu taa boğazıma kadar kuruluk hissediyordum, vücudum çok kaşınıyordu, elim kolum böyle içim titriyordu sank, kilo veremiyordum. Ateş basmalarım oldu, hava buz gibiyken tunikle dışarıya çıkmaya çalışıyordum falan. Sonra eşim belki kan şekerin yüksek çıkıyordur deyince ölçmeye başladım, hamileyken sınırda olduğu için ölçme cihazım vardı evimde. Açlık şekerim 100-130 civarı, tokluk şekerim ise 120-160 civarı çıkıyordu. Randevu aldıktan sonra düzenli olarak ölçüp not almaya başladım doktora göstermek için. Babam da tip 1 diyabet hastası olunca son derece detaylı tahlil istedi doktor, 7 tüp kan ve 2 tüp idrar verdim ne var ne yoksa bakıldı. Sonuçları alıp doktora gittiğimde bana tip 2 değilsin ama olmak üzeresin, şeker hastası adayısın dedi. Bu da prediyabet tanısı anlamına geliyor, sonra oradaki değerleri bir hesap yaptı insülin direncin de var dedi. Direnci kırmak için ilaç verdi, tek başına ilaç bir işe yaramaz diyet ve spor yapman lazım dedi diyetisyene gönderdi