Ask2 bir iki gün sürdü ilk gün çok huzursuz ağladı canı yanmıştı yavrumun herhalde karma aşı çok yakıyor ondan geçti ama çok sürmeden ateş olmadı zaten bana calpol ver filanda demedi kimse ben de ilaçsız idare ettim oğlumu 😊 senin kuzucuğunda sakinleşir inşallah bol bol kucagına al şşş pat yap kısık sesle ninni şarkı söyle sakinleştirmeye çalış çok ilaç yanlısı değilim ateş olmadıkça tabi