02medine_mina Benimde kızım 2 aylık ilk başlarda hiç bi şekilde su vermedim herkesi de uyardım vermeyin diye fakat geçen hafta bir sebepten doktora gittik, kan tahlili yaptı orda böbrekleriyle ilgili bir değerin olması gerekenden yüksek çıktığı söylendi🥺 internette araştırdığımda bunun olma sebepleri arasında vücudun susuz kalması yazıyordu🙈🥺 çok üzüldüm.
Demem o ki 1 çay kaşığı da olsa su verin.