02medine_mina 11 buçuk aylık bir bebeğim var ve ben 2 aylıkken vermeye başladım birkaç kaşık. Bizim sarılığımız 2 -3 ay kadar sürdü . 2. Ayda bir akrabamız su ver biz öyle geçirdik sarılığı deyince dinledim iyi ki de dinlemişim çocuğumun bir anda sarılığını geçirmeye başladı. Keşke doğduğundan beri verseymişim diyordum.tecrübe oldu ikinci bebeğimde öyle yapıcam..birde sadece zemzem suyu verenler oluyor .bildiğim kadarıyla onu vücudumuz idrar olarak atmıyormuş vücudumuzdan buhar olup uçarmış ( yanlışta biliyor olabilirim ) o yüzden mutlaka içme suyu verin .