Deletedmom_115 canım benim de şu an bebeğim 7 aylık oldu 3 aylıkken benim kızımın da boyu da öyleydi doktor boy olarak evet geri diyor ama yapısı da böyle olabilir dedi ben bir ara çok fazla kafaya taktım neden böyle diye en son başka bir doktora gittim doktor şu an önemli olan kilosu her ay düzgün artıyorsa boyu da iyidir dedi 18-24 aydan sonra boyu aynı şekilde devam ederse o zaman artık boy için bakarız dedi